11/12/2012

Tu esti ambrozie pentru un singur zeu

Posted in Love, moi, Raluka tagged , , , la 11:28 pm de Raluca

4885405757_96ffeaeb41_zz

“Tu esti ambrozie pentru un singur zeu.” – ma intreb ce compliment poate sa sune mai frumos decat acesta? Nici un “te iubesc” nu mi-a sunat si nu “mi-a gadilat” auzul mai frumos decat aceste cuvinte. Cu atat mai mult cu cat vin de la o persoana speciala… foarte speciala.

Este acea persoana pe care o asteptam de mult timp sa apara. Se spune ca atunci cand te astepti mai putin apare… si a aparut.

Este acea persoana care ma face sa nu simt cand trece timpul. Care atunci atunci cand este langa mine minutele se transforma in secunde si orele in minute. Iar atunci cand nu este langa mine minutele se transforma in ore si orele in zile. Fiecare moment devine o eternitate pentru mine.

Este acea persoana care ma face sa simt fluturasi in stomac, ma face sa tremur de emotie, sa vibrez de bucurie si ma face sa zbor.

Este barbatul care atunci cand ma tine in brate ma face sa ma simt protejata si sa-mi doresc sa nu-mi mai dea drumul niciodata. Este barbatul ale carui atingeri sunt valuri de cutremure mici si care se transforma in dorinte mii si mii.

Este cel care ma face sa rad… sa rad sincer. Cel din cauza caruia am in permanenta pe fata cel mai frumos zambet pe care-l poate avea o femeie. Cel care la randul lui simt ca-mi zambeste sincer si atunci cand imi zambeste imi ofera cea mai minutata priveliste. Si e un sentiment atat de minunat ce nu-l pot descrie in cuvinte.

Este persoana care este in permanenta prezenta in mintea mea, imi face ziua frumoasa si ma face sa visez cu ochii deschisi.

Este persoana care simt ca-mi citeste gandurile, care stie ce-mi doresc fara sa fiu nevoita sa-i spun.

Este tot ceea ce-mi doresc de Craciun. 🙂


  • Anunțuri
  • 3 comentarii »

    1. Cristina said,

      Foarte bine, foarte bine că ai găsit-o. Alături de ea nu vei simți greutățile vieții ca pe uragane,ci doar ca pe simple picături de ploaie.

    2. Dana said,

      Asteptarea a dat roade 😀 Felicitari.

    3. Raluka said,

      multumesc 🙂


    Lasă un răspuns

